Hotel Mestari
Markkinointiviestinnän konseptointi ja kokonaisvaltainen suunnittelu lanseeraukseen, copywriting, graafinen suunnittelu sekä opasteet ja materiaalit hotellissa.
Print&Media Vuoden parhaat printit 2022
Toteutus on valittu Print&Media -lehden 2022 Vuoden parhaisiin printteihin. Nämä asiat vakuuttivat raadin:
+ Taidokasta, hattu pois päästä.
+ Materiaalien ja painotekniikoiden tyylikäs käyttö.
+ Upea kokonaisuuden hallinta ja nasevat copyt.
Asiakas: Primehotels / Elina Kontola, markkinointipäällikkö &
Hotel Mestari / Nora Hasan, hotellinjohtaja
Suunnittelu: Moniko / Mari Pohjolainen, Anni Nykänen & Liisa Saari
Copywriting EN: Michele Lawrence
Copywriting FI: Anne Kuusela
Toteutus: Punamusta / Peter Tiikanen, asiakkuuspäällikkö
Lue koko juttu täältä.
Toimeksianto: Uuden hotellin lanseeraus on aina iso urakka – myös markkinoinnille. Markkinointinäkyvyyden lisäksi lanseeraukseen tarvittiin suunnittelu- ja toteutusapua siihen, miten Hotel Mestarille luotu konsepti sekä look&feel jalkautuu ja näkyy hotellin tiloissa.
Toteutus: Suunnittelimme kaikkea, mahdollista rekrytointikampanjasta uuden hotellin sisuksiin aina käyntikortista ravintolan logoon, shampoopulloista ruokalistaan, muistilehtiöistä opasteisiin. Mainontaa suunnittelimme ja toteutimme digi- ja printtikanaviin.
graafinen suunnittelu, brändi-ilme, tone of voice, markkinointimateriaalit, hotellin opasteet, ikonit, rekrymarkkinointi, banderollit, käyntikortit, lahjakortit, digiscreenit, copywriting, menu, visuaalinen ilme, logo, brändäys, DOOH
Rakennusmestarien taloon Helsingin keskustaan avautui keväällä 2022 uudenlainen lifestyle-hotelli Hotel Mestari. Mestarien kortteli kätkee sisäänsä rouheatyylisen hotellin, jonka elävät ravintolatilat sekä monipuolinen kokous- ja tapahtumamaailma tarjoavat erinomaiset puitteet majoituksen lisäksi kaikille kokouksille, tapahtumille, tilaisuuksille ja suurillekin juhlille. Talo huokuu erityistä tunnelmaa ja robustista designia, joka kutsuu vieraansa viihtymään kerta toisensa jälkeen.