Palin Granit

Markkinointiviestinnän konsepti & visuaalisen viestinnän linja

 

Toimeksianto: Tavoitteena lisätä tunnettuutta sekä yritystä että kotimaista graniittia kohtaan, oikaista vääriä mielikuvia ja tuoda tietoisuuteen kotimaisen luonnonkiven käytön edut. Selkeällä esiintulolla ja uudistuksella halutaan luoda positiivista painetta kotimaisten materiaalien käyttöön lisäämällä ihmisten tietoisuutta materiaalivalintojen vaikutuksesta.

Toteutus: Markkinointiviestinnän konseptin luominen ja yrityksen identitettin kirkastaminen sekä viestinnän että visuaalisen ilmeen keinoin. Luodaan viestinnän punainen lanka, jonka pohjalta on jatkossa helppo luoda ja kohdentaa markkinointia, niinettä se puhuu samaa kieltä ja on aina tunnistettavissa Palin Granitin viestinnäksi. Tavoitteena kestävä markkinoinnin perusta, jotta Palin Granitin viestintä on suunnitelmallista ja tuloksellisesti vielä vuosienkin päästä.


markkinointiviestinnän konsepti, viestinnän ja visuaalisen ilmeen linja


Palin Granit on vuonna 1921 perustettu suomalainen kivialan perheyritys, joka tuottaa graniitista kestävällä tavalla korkeatasoista rakennusmateriaalia asiakkaiden tarpeisiin.

Kuvat: www.instagram.com/palingranit / @palingranit

 

“Jo ensimmäisestä tarjouksesta lähtien meillä oli hyvä fiilis sekä olo, että meitä oli kuunneltu ja ymmärretty mitä haluamme. Tekemisellä oli kokoajan selkeä suunta ja työnteko oli läpi projektin välitöntä, hauskaa ja hersyvää.  Saimme useamman vaihtoehdon joissa kaikissa toimialaamme oli katsottu uudelta kantilta ja tuotu mukaan uusia raikkaita näkökulmia. Ulkopuolisen tekijän ehdottomana vahvuutena on kokonaisuuden kiteyttäminen ja yksinkertaistaminen. Monikon tiimillä oli aitoa kiinnostusta asiaamme ja heidän innostus kotimaisen graniitin brändäämiseen toi myös meille uutta intoa ja uskoa siihen, että olemme kehittämässä asioita oikeaan suuntaan.”

— Maria Palin, omistaja, Palin Granit Oy

 
Edellinen
Edellinen

Raili Hulkkonen

Seuraava
Seuraava

Kalevala Koru