Instrumentarium
Pitkäaikainen kumppanuus & paikallismarkkinointi
Toimeksianto: Instrumentarium kaipasi ketterää kumppania luovan toimiston tueksi materiaalien jalkautukseen. Vaatimuksena vahva osaaminen brändinhallinnassa ja materiaalien soveltamisessa luovien linjausten mukaisiksi.
Toteutus: Markkinointi- ja kampanjamateriaalien tekeminen, myymälämateriaalien taitto sekä silmälääkäri- ja paikallisilmoittelun suunnittelu, toteutus ja tilausprosessin kehittäminen.
esitteet, ilmoitukset, kuvitukset, myymälämateriaalit, paikallismarkkinointi, suorakirjeet, kupongit, lomakkeet
Instrumentarium on Suomen luotetuin optikkoliike, joka tarjoaa silmien hyvinvointiin liittyvät tuotteet sekä palvelut yksilöllisesti ja asiantuntevasti. Tänä päivänä Instrumentariumilla on 147 liikettä Suomessa ja 20 Virossa.
“Olemme työskennelleet Monikon kanssa jo monta vuotta. Heidän kanssaan työ on iloista, helppoa, nopeaa ja laadukasta! Aina voi luottaa saavansa laadukasta suunnittelua, mutta myös mahdollisesti tarvittavat muutokset sujuu ongelmitta ja hyvässä yhteisymmärryksessä.
Tekeminen on joustavaa ja ammattitaitoinen tiimi takaa sen, että ratkaisu toiveisiin löytyy poikkeuksetta. Moniko on meille tärkeä ja luotettava yhteistyökumppani, jonka kanssa on todella ilo tehdä töitä. Harvoin tapaa näin positiivisia ja tehokkaita tekijöitä!”
— Eveliina Rantahalvari, Markkinointipäällikkö & Annika Hietala, Markkinointiassistentti, Instrumentarium